Konferencja: Regulacje game development
Monika A. Górska i Lena Marcinoska-Boulangé z praktyki własności intelektualnej poprowadzą prelekcję na temat "Obiekty 3D w grach – jak je wykorzystywać bez ryzyka naruszenia praw".
AGENDA
Panel I
9.30 – 10.15 – Gry komputerowe jako utwór zbiorowy, zbiór utworów – praktyczne aspekty problematyki implementacji Dyrektywy o prawie autorskim na jednolitym rynku cyfrowym (DSM)
10.15 – 11.00 – Umowy na realizację game developmentu w metodykach agile
11.00 – 11.45 – Lootboxy, tajemnicze skrzynki, mini automaty do gry – sposoby monetyzacji gier a prawo hazardowe
Panel II
12.15 – 12.55 – Open source w projektach gamingowych
12.55 – 13.35 – Obiekty 3D w grach – jak je wykorzystywać bez ryzyka naruszenia praw
13.35 – 14.15 – Systemy weryfikacji wieku (age gate) w grach komputerowych
14.15 – 14.50 – Jak powinna wyglądać umowa z wydawcą, gdy studio sprzedaje prawie gotową grę?
14.50 – 15.25 – Znaczenie dyrektywy Omnibus i dyrektywy cyfrowej dla branży gamingowej