Webinarium: Badania opinii: po co i jak wykorzystać je w sprawach znaków towarowych?
21 kwietnia kancelaria Wardyński i Wspólnicy oraz ARC Rynek i Opinia zapraszają na webinarium poświęcone badaniom opinii w sporach sądowych i administracyjnych dotyczących znaków towarowych.
Podczas spotkania prelegenci wyjaśnią, w jakich sprawach badania opinii są przydatne, wskażą rodzaje badań opinii, omówią sposób ich przygotowania i kryteria, które musi spełniać badanie.
AGENDA
- W jakich sprawach i w jakim celu wykorzystuje się badania opinii publicznej dotyczące znaku towarowego?
- Jak przygotować i przeprowadzić badanie rozpoznawalności marki i badanie sprawdzające możliwość występowania pomyłek między oznaczeniami?
- Jak sądy i urzędy podchodzą do dowodu z badań opinii?
- Dlaczego warto rozważyć badanie opinii dla kluczowych znaków towarowych w swoim portfolio?
KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ
- Przedsiębiorcy i przedstawiciele spółek z różnych branż, w szczególności spożywczej, kosmetycznej, chemicznej, automotive, farmaceutycznej, kreatywnej, meblarskiej, zabawkarskiej, odzieżowej i innych
- Kadra zarządzająca spółek, które posiadają portfolio znaków towarowych lub które rozważają dopiero ich rejestrację
- Prawnicy in-house, brand managerzy i kadra zarządzająca działów marketingu ww. spółek
Spotkanie poprowadzą: Lena Marcinoska-Boulangé, partner z praktyki prawa własności intelektualnej kancelarii Wardyński i Wspólnicy oraz dr Adam Czarnecki, wiceprezes ARC Rynek i Opinia, socjolog, dr nauk ekonomicznych, współzałożyciel i wiceprezes instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Aby zarejestrować się na wydarzenie, należy wypełnić formularz online >>>>
Na Państwa zgłoszenia czekamy do 20 kwietnia 2021 r.
Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku zbyt dużej liczby zgłoszeń organizator zastrzega możliwość odmowy udziału.