Webinarium: Badania opinii: po co i jak wykorzystać je w sprawach znaków towarowych? – Wardyński i Wspólnicy

Przejdź do treści

Webinarium: Badania opinii: po co i jak wykorzystać je w sprawach znaków towarowych?

21 kwietnia kancelaria Wardyński i Wspólnicy oraz ARC Rynek i Opinia zapraszają na webinarium poświęcone badaniom opinii w sporach sądowych i administracyjnych dotyczących znaków towarowych.

Podczas spotkania prelegenci wyjaśnią, w jakich sprawach badania opinii są przydatne, wskażą rodzaje badań opinii, omówią sposób ich przygotowania i kryteria, które musi spełniać badanie.

 

AGENDA

  1. W jakich sprawach i w jakim celu wykorzystuje się badania opinii publicznej dotyczące znaku towarowego?
  2. Jak przygotować i przeprowadzić badanie rozpoznawalności marki i badanie sprawdzające możliwość występowania pomyłek między oznaczeniami?
  3. Jak sądy i urzędy podchodzą do dowodu z badań opinii?
  4. Dlaczego warto rozważyć badanie opinii dla kluczowych znaków towarowych w swoim portfolio?

 

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ

  • Przedsiębiorcy i przedstawiciele spółek z różnych branż, w szczególności spożywczej, kosmetycznej, chemicznej, automotive, farmaceutycznej, kreatywnej, meblarskiej, zabawkarskiej, odzieżowej i innych
  • Kadra zarządzająca spółek, które posiadają portfolio znaków towarowych lub które rozważają dopiero ich rejestrację
  • Prawnicy in-house, brand managerzy i kadra zarządzająca działów marketingu ww. spółek

 

Spotkanie poprowadzą: Lena Marcinoska-Boulangé, partner z praktyki prawa własności intelektualnej kancelarii Wardyński i Wspólnicy oraz dr Adam Czarnecki, wiceprezes ARC Rynek i Opinia, socjolog, dr nauk ekonomicznych, współzałożyciel i wiceprezes instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia.

 

WARUNKI UCZESTNICTWA

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Aby zarejestrować się na wydarzenie, należy wypełnić formularz online >>>>

Na Państwa zgłoszenia czekamy do 20 kwietnia 2021 r.

 

 

Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku zbyt dużej liczby zgłoszeń organizator zastrzega możliwość odmowy udziału.