Seminarium: Marketing online – dane osobowe, 25 lutego 2020 r.
25 lutego zapraszamy na seminarium „Marketing online – dane osobowe”, którego tematem przewodnim będą przepisy RODO w kontekście działalności marketingowej.
Przepisy RODO towarzyszą przedsiębiorcom już od prawie dwóch lat, lecz ich stosowanie w praktyce nadal budzi liczne wątpliwości. Obszarem szczególnie wysokiego ryzyka jest działalność marketingowa, w ramach której przedsiębiorcy mogą łatwo narazić się na zarzut naruszenia obowiązujących przepisów ze strony odbiorcy niechcianego komunikatu marketingowego. O tym, w jaki sposób ograniczyć takie ryzyko i co sądzą na ten temat europejskie organy nadzoru opowiedzą prawnicy kancelarii Katarzyna Szczudlik oraz Karolina Romanowska.
Więcej informacji w programie wydarzenia.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Aby zarejestrować się na wydarzenia należny wypełnić poniższy formularz.
Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku zbyt dużej liczby zgłoszeń organizator zastrzega możliwość odmowy udziału.