Publikacja: Ochrona własności intelektualnej na rynku alkoholi – Wardyński i Wspólnicy

Przejdź do treści

Publikacja: Ochrona własności intelektualnej na rynku alkoholi

Najnowsza publikacja praktyki własności intelektualnej omawia praktyczne kwestie związane m.in. z reklamą, ochroną znaków towarowych i naruszeniami dóbr osobistych na rynku alkoholi.

Czy reklamując sok można się narazić na zarzut naruszenia zakazu reklamy alkoholu? Jak wykazać renomę znaku towarowego, którym opatrujemy alkohol? Czy można odwoływać się do oznaczeń geograficznych, jeśli nasz produkt ma niewiele wspólnego z regionem, na który wskazuje oznaczenie? Czy nazwa lub etykieta alkoholu może się odwoływać do nazwiska lub wizerunku znanej postaci? Czy nazwa alkoholu może być myląca? Czy popularność znaku towarowego może prowadzić do jego utraty? Jak sobie poradzić z podróbkami? Odpowiedź w naszej najnowszej publikacji.

Zapraszamy do lektury.