Asystent/asystentka (biuro w Warszawie) – Wardyński i Wspólnicy

Przejdź do treści

Asystent/asystentka (biuro w Warszawie)

Zapraszamy, jeśli spełniasz następujące wymagania:

  • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim lub administracyjnym w firmie usług profesjonalnych (mile widziane doświadczenie w kancelarii prawnej)
  • bardzo dobrze znasz języka angielski w mowie i piśmie (co najmniej B2)
  • znasz środowisko Microsoft 365
  • cechuję Cię dokładność, sumienność i szybkość w działaniu

Zakres obowiązków:

  • obsługa skrzynki mailowej wspólnika
  • prowadzenie kalendarza spotkań i monitoring terminów
  • działania wspierające tzw. business development (przygotowanie informacji zlecane przez wspólnika kierującego zespołem, organizacja i rozliczenia podróży służbowych)
  • praca z dokumentami (edycja, porównywanie wersji)
  • organizacja dokumentów
  • wspracie w rozliczeniach z klientami
  • wsparcie w przygotowywaniu ofert
  • bieżące wsparcie organizacyjno - administracyjne

Odpowiedniej osobie zaoferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
  • dobrą atmosferę pracy w zgranym i doświadczonym zespole
  • pakiet dodatkowych benefitów (opieka medyczna, karta Multisport)
  • komfortowe warunki pracy w biurze w centrum Warszawy

Osoby zainteresowane zachęcamy do wypełnienia formularza online
oraz załączenia CV do 31 grudnia 2025 r.