Asystent/asystentka w praktyce prawa (biuro w Warszawie) – Wardyński i Wspólnicy

Przejdź do treści

Asystent/asystentka w praktyce prawa (biuro w Warszawie)

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim lub administracyjnym w firmie usług profesjonalnych (mile widziane doświadczenie w kancelarii prawnej)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (co najmniej B2)
  • doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office (z naciskiem na Word)
  • bardzo dobra organizacja pracy (planowanie i priorytetyzacja)
  • umiejętność komunikowanie się w zespole i w całej organizacji oraz zarządzanie przepływem informacji
  • dokładność i sumienność
  • umiejętność adaptacji do szybko zmieniających się okoliczności (praca pod presją czasu)
  • odpowiedzialność za wykonane zadania
  • postawa proaktywna

Zakres obowiązków:

  • wspomaganie pracy merytorycznej prawników
  • czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań
  • organizacja podróży służbowych
  • przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
  • dbanie o jakość i estetykę dokumentów
  • utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
  • współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń prowadzonych dla klientów kancelarii
  • koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych

Odpowiedniej osobie zaoferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
  • pakiet dodatkowych benefitów (opieka medyczna, karta Multisport)
  • dofinansowanie do lekcji języka angielskiego
  • możliwość pracy hybrydowej
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia w profesjonalnym środowisku pracy

Osoby zainteresowane zachęcamy do wypełnienia formularza online
oraz załączenia CV do 30 czerwca 2024 r.