Asystent/asystentka w praktyce prawa (biuro w Warszawie)
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim lub administracyjnym w firmie usług profesjonalnych (mile widziane doświadczenie w kancelarii prawnej)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (co najmniej B2)
- doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office (z naciskiem na Word)
- bardzo dobra organizacja pracy (planowanie i priorytetyzacja)
- umiejętność komunikowanie się w zespole i w całej organizacji oraz zarządzanie przepływem informacji
- dokładność i sumienność
- umiejętność adaptacji do szybko zmieniających się okoliczności (praca pod presją czasu)
- odpowiedzialność za wykonane zadania
- postawa proaktywna
Zakres obowiązków:
- wspomaganie pracy merytorycznej prawników
- czuwanie nad terminowością prowadzonych spraw, prowadzenie kalendarza w systemie elektronicznym i koordynacja spotkań
- organizacja podróży służbowych
- przygotowywanie projektów korespondencji, edytowanie dokumentów zgodnie ze wskazówkami prawników
- dbanie o jakość i estetykę dokumentów
- utrzymanie w należytym porządku korespondencji i dokumentów tworzonych na potrzeby prowadzonych spraw klientów (organizacja, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji)
- współpraca przy organizacji seminariów i szkoleń prowadzonych dla klientów kancelarii
- koordynowanie spraw administracyjno-organizacyjnych
Odpowiedniej osobie zaoferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
- pakiet dodatkowych benefitów (opieka medyczna, karta Multisport)
- dofinansowanie do lekcji języka angielskiego
- możliwość pracy hybrydowej
- atrakcyjne warunki zatrudnienia w profesjonalnym środowisku pracy
Osoby zainteresowane zachęcamy do wypełnienia formularza online
oraz załączenia CV do 31 października 2024 r.